Shopsiegel GOLD

Bewertungen und Kundenmeinungen

snowtrex.pl

244

Bewertungen
(seit Aufnahme; bei SHOPVOTE)

Social Media Profile

Bewertungen und Kundenmeinungen

snowtrex.pl

Reisen/Flüge - Erlebnisreisen

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów przygotowaliśmy przejrzystą ofertę, indywidualnie dopasowaną do Państwa potrzeb. SnowTrex organizuje dla Państwa pakiet zakwaterowania z karnetem narciarskim.

Unternehmensdaten | 7.083 Profilaufrufe

Unternehmensprofil beansprucht Was bedeutet das?

Snowtrex.pl

Bonner Str. 484-486

50968 Köln

Shopsiegel GOLD

Bewertungen und Kundenmeinungen

snowtrex.pl

Reisen/Flüge - Erlebnisreisen

5 / 5

SEHR GUT

aus 85 SHOPVOTE-Bewertungen
der letzten 12 Monate

Angebot und Auswahl
4.68
Angebot und Auswahl
4.68
Qualität der Ware
4.71
Qualität der Ware
4.71
Preis- /Leistungsverhältnis
4.62
Preis- /Leistungsverhältnis
4.62
Kundenbetreuung / Service
4.77
Kundenbetreuung / Service
4.77
Zahlungsmöglichkeiten
4.80
Zahlungsmöglichkeiten
4.80
Verpackung und Versand
4.72
Verpackung und Versand
4.72
Bedienung und Gestaltung
4.71
Bedienung und Gestaltung
4.71
Hinweise zur Verifizierung von Bewertungen: Bewertungen, bei denen technisch durch SHOPVOTE sichergestellt wurde, dass ihnen ein tatsächlicher Kaufvorgang zugrunde liegt oder bei denen ein Kaufbeleg nachgewiesen wurde, erhalten den Hinweis: Verifizierter Kaufvorgang. Lesen Sie hier mehr: Zur Echtheit von Kundenbewertungen auf SHOPVOTE und über Maßnahmen der Missbrauchs- und Täuschungsprävention.

Weitere Informationen

Zahlungsmöglichkeiten

keine Angaben

Versanddienstleister

keine Angaben

Videos (0)

Der Anbieter hat noch keine Videos geteilt.

Bewertungen mit Text

UserPic

ShopVoter-5243583

ShopVoter-5243583
Sterne: 5.00 Details
20.08.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5243994

ShopVoter-5243994
Sterne: 4.43 Details
18.08.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5239760

ShopVoter-5239760
Sterne: 5.00 Details
11.08.2026

Jest to najlepsze biuro podróży z jakiego usług kiedykolwiek korzystałem. Wyjeżdżam z firmą Snowtrex od 2012 roku i polecam każdemu korzystanie z ich usług. Mają bardzo dobre ceny i najlepszą obsługę klienta z jaką się spotkałem.

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-4342031

ShopVoter-4342031
Sterne: 4.86 Details
06.08.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-4719255

ShopVoter-4719255
Sterne: 4.29 Details
29.07.2026

A trusted brand and a great option—and ski enthusiasts will always find a fantastic deal.

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5218273

ShopVoter-5218273
Sterne: 4.71 Details
09.07.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5217088

ShopVoter-5217088
Sterne: 5.00 Details
07.07.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5194549

ShopVoter-5194549
Sterne: 4.71 Details
07.06.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5183533

ShopVoter-5183533
Sterne: 4.86 Details
22.05.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5180957

ShopVoter-5180957
Sterne: 5.00 Details
20.05.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5119924

ShopVoter-5119924
Sterne: 5.00 Details
27.03.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-4761984

ShopVoter-4761984
Sterne: 4.14 Details
25.03.2026

I do not like obligation to buy insurance for Polish citizen.

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5125785

ShopVoter-5125785
Sterne: 1.00 Details
24.03.2026

Uważam, że sposób funkcjonowania Snowtrex jest nastawiony na naciągnie klientów na zawarcie transakcji. Dużymi literami jest informacja o możliwości rezygnacji z rezerwacji a okazuje się, że zwykłe zapytanie o dostępny termin kończy się wiążącym ... mehr...

Reaktionen (1)

Gefällt mir (0)

Antwort von snowtrex.pl am 30.03.2026 :

Szanowni Państwo, dziękujemy za szczegółową opinię. Przykro nam, że mają Państwo powód do niezadowolenia i chcielibyśmy się odnieść do zaistniałej sytuacji: Dokonali Państwo krótkoterminowej rezerwacji na zapytanie. Jest to rezerwacja wiążąca, w ramach której sprawdzamy dostępność pokoju u naszego partnera na miejscu. Potwierdzenie rezerwacji/rachunek są przesyłane niezwłocznie po jej zaakceptowaniu. Bezpłatna rezygnacja rezerwacji jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy nie otrzymali Państwo potwierdzenia rezerwacji/rachunku w ciągu 7 dni roboczych. Potwierdzili Państwo zapoznanie się z tą informacją przed wprowadzeniem danych osobowych do rezerwacji. Bez zaakceptowania tej informacji nie można kontynuować rezerwacji, dlatego zakładamy, że warunki były Państwu znane w momencie jej dokonywania. Po otrzymaniu Państwa prośby o anulację poinformowaliśmy o obowiązujących kosztach oraz terminach. Wysokość opłat za anulację wynika z tabeli opłat określonej w naszych Ogólnych Warunkach Uczestnictwa. Z naszej strony nie doszło do żadnych opóźnień, a na Państwa wiadomości odpowiadaliśmy na bieżąco w godzinach otwarcia. Z poważaniem Zespół Snow-Trex

Antworten

UserPic

ShopVoter-5123996

ShopVoter-5123996
Sterne: 5.00 Details
23.03.2026

I am travelling with Snowtrex since 15 years and always have great experience. Very reliable company.

Reaktionen (0)

Gefällt mir (1)

UserPic

ShopVoter-5119288

ShopVoter-5119288
Sterne: 5.00 Details
18.03.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5109886

ShopVoter-5109886
Sterne: 5.00 Details
16.03.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5114606

ShopVoter-5114606
Sterne: 5.00 Details
13.03.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5114415

ShopVoter-5114415
Sterne: 5.00 Details
13.03.2026

It is my second time with snowtrex. Everything goes smoothly.

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5110755

ShopVoter-5110755
Sterne: 5.00 Details
13.03.2026

(ohne Text)

Reaktionen (0)

Gefällt mir (0)

UserPic

ShopVoter-5109286

ShopVoter-5109286
Sterne: 1.29 Details
09.03.2026

The service did not meet expectations. Complaints were not resolved within the specified timeframe, and it was difficult to provide a negative review.

Reaktionen (1)

Gefällt mir (0)

Antwort von snowtrex.pl am 11.03.2026 :

Dear customer, Thank you for your review. We regret that you are dissatisfied. However, you received the service you booked. This is clearly stated in your travel documents. You were even granted an upgrade on site. Your complaint will be processed further by email. We have already received your letter regarding this matter. Kind regards, Your SnowTrex team

Antworten